Ovnizeilers Forum forum index Ovnizeilers Forum
Onderdeel van www.ovnizeilers.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

OVNI'S

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Ovnizeilers Forum forum index -> Voordat de ovni kwam? (open forum)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
WALTER GSAdventure

BerichtGeplaatst: Vr Okt 02, 2009 4:55 pm    Onderwerp: OVNI'S Reageer met quote

Very Happy Iedereen op dit forum een goede dag,

Ik ben Walter, en volledig nieuw hier. Ik ben een zeiler, eerst een klein midzwaard MARAUDEUR, en nu nieuw gekocht een SUN HORSE, 25 voet, eveneens midzwaard en optrekbaar. Toffe boot, praktisch ingericht en goede zeiler.
Boot is geschikt voor op meren kanalen en kustwateren. Hij is trailerbaar 3.5 ton wat een voordeel betekent. Diverse meren liggen op 1 dag rijden van hier. En toch...mijn hart verloren aan een OVNI. Bij leven en welzijn koop ik er een.
Nu een 41 voet is me te groot, onlangs een 38.5 gezien, prachtig maar te groot. Nu op de site gaan zien en daar zie ik een 36.5 voet en dat lijkt me wat. Maar nu lees ik her en der dat er nog kleiner (??) zijn. Vraagje welke type's zijn er (groottes) in feite? Is er een gezonde tweedehandsmarkt ? en op wat moet ik specifiek letten met aluminium boten.
Alvast een stevige handdruk,

Walter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Zilvermeeuw
Webmaster www.ovnizeilers.nl

BerichtGeplaatst: Ma Okt 05, 2009 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Walter,
op de Ovni site staat een overzicht van alle ovni's die in omloop zijn. Hierbij zijn de bij ons bekende gegevens zoveel mogelijk weergegeven. Verder zie je bij de rubriek links staan waar je eventueel Ovni's kunt kopen.
Er is ook een rubriek te koop, waar leden hun schepen te koop aan kunnen bieden, hier wordt echter niet veel gebruik van gemaakt omdat men ze niet wil vekopen?!
In de rubriek techniek staat informatie over aluminium en corrosie en andere wetenswaardigheden. Deze rubriek is nog niet af, maar wordt gedeeltelijk gevoed door de discussies die wij op het forum voeren.

Groet
Theo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Ovnizeilers Forum forum index -> Voordat de ovni kwam? (open forum) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: