|
Ovnizeilers Forum Onderdeel van www.ovnizeilers.nl
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
WALTER GSAdventure
Geregistreerd op: 21-8-2009 Berichten: 2 Woonplaats: WILRIJK ANTWERPEN
|
Geplaatst: Vr Okt 02, 2009 4:55 pm Onderwerp: OVNI'S |
|
|
Iedereen op dit forum een goede dag,
Ik ben Walter, en volledig nieuw hier. Ik ben een zeiler, eerst een klein midzwaard MARAUDEUR, en nu nieuw gekocht een SUN HORSE, 25 voet, eveneens midzwaard en optrekbaar. Toffe boot, praktisch ingericht en goede zeiler.
Boot is geschikt voor op meren kanalen en kustwateren. Hij is trailerbaar 3.5 ton wat een voordeel betekent. Diverse meren liggen op 1 dag rijden van hier. En toch...mijn hart verloren aan een OVNI. Bij leven en welzijn koop ik er een.
Nu een 41 voet is me te groot, onlangs een 38.5 gezien, prachtig maar te groot. Nu op de site gaan zien en daar zie ik een 36.5 voet en dat lijkt me wat. Maar nu lees ik her en der dat er nog kleiner (??) zijn. Vraagje welke type's zijn er (groottes) in feite? Is er een gezonde tweedehandsmarkt ? en op wat moet ik specifiek letten met aluminium boten.
Alvast een stevige handdruk,
Walter |
|
| Naar boven |
|
 |
Zilvermeeuw Webmaster www.ovnizeilers.nl

|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2009 11:25 am Onderwerp: |
|
|
Hallo Walter,
op de Ovni site staat een overzicht van alle ovni's die in omloop zijn. Hierbij zijn de bij ons bekende gegevens zoveel mogelijk weergegeven. Verder zie je bij de rubriek links staan waar je eventueel Ovni's kunt kopen.
Er is ook een rubriek te koop, waar leden hun schepen te koop aan kunnen bieden, hier wordt echter niet veel gebruik van gemaakt omdat men ze niet wil vekopen?!
In de rubriek techniek staat informatie over aluminium en corrosie en andere wetenswaardigheden. Deze rubriek is nog niet af, maar wordt gedeeltelijk gevoed door de discussies die wij op het forum voeren.
Groet
Theo |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|